september blev oktober.

jag är arg, förvirrad och meningslös. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

du är aldrig meningslös!

Svar: joho, du skulle bara veta!
Amanda

2012-10-15 @ 14:22:34
URL: http://isobelskareng.blogg.se
Postat av: Frida

Åh så glad jag blir när du kommenterar!
Jag bor i Örebro och här är alla otrevliga och rädda för att le. Nu önskar du att du bodde här va?
Jag vill bo i Göteborg. Fast allra helst i London. Hoppas att jag någon gång kommer våga ta mig härifrån.
Jag har för mig att jag läst att du bor i den fula delen av Borås? Eller så kanske jag är helt ute och cyklar?
Puss

Svar: Du har helt rätt, Borås. Borås är känt för att vara den regnigaste staden i sverige. KÄND! Så ja, hela Borås är fult, så hela delen är ful, haha. Nej det finns väl bra saker här men dem är få och svåra att se. Ditt Örebro, eller det som du gjort det till ser iaf fint ut, med vackra vänner och fint rum osv.
Vad är det du tycker så mycket om med göteborg?
Amanda

2012-10-18 @ 20:10:44
URL: http://plans.blogg.se
Postat av: Frida

Haha åh, hade ingen aning om att det fanns en stad där det regnar allra mest!
Ja, jag ska inte vara negativ (även om Örebroare/närkingar är KÄNDA för att vara negativa), det finns fina saker här. Typ Oskarsparken och lila bussar.
Jag antar att jag tycker om Göteborg för att havet är nära, människorna är trevligare och öppnare, way out west finns där en gång om året och ja, jag vet inte. Jag trivs där.

Svar: Låter som en bra förklaring och lila bussar låter ju ganska coolt!
Amanda

2012-10-26 @ 16:03:06
URL: http://plans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0