they said it would take your life i bet you wanted it to do.

Som inledningen på en bok. Nu ska allt ordnas, nu ska allt kännas glasklart. Allt ska vara effektivt, alla ska bli intresserade och tillsammans ska vi driva något framåt. För den här gången ska det gå. Det måste gå. Den här dator-generationen skrämmer mig. Den får mig ofta att tappa fotfästet samtidigt som den lik så förbannat tar mig i handen och visar vägen framåt. Den tar så mycket, skänker så litet. Ibland skänker den en hel oändlighet.
-
Inaktiverade mitt facebook konto i hopp om att kommunikationen skulle förändras. Nu känner jag mig bara diskriminerad. Fast mejl är ju en helt fantastisk grej, tveka inte.

Kommentarer
Postat av: Hubert

Bra Amanda! Du och jag, vi står utanför facebookhetsen!

2012-05-29 @ 09:50:06
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: isabelle

puss, du klarar allting. vi hörs snart igen.

2012-06-12 @ 19:50:30
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0