när man hänger i parken och livet är som en film

Vi skrattar av oss ledsamheter med glass under fjärilstunna skjortor och sjunger högt. Nosa, nosa a se no se ti mata, eller vad tusan dom sjunger som är så dåligt men som påminner om att det är sommar och att majoriteten av människor faktiskt lyssnar på ologisk musik som ingen förstår sig på. För det är så det är och idag är det bra. För när jag ser på människorna runt om mig tänker jag att det finns storslagna människor.
Jag kan varken spela saxofon eller piano. Jag sjunger inte som Edit Piaf, vickar inte på rumpan som Rihanna och är inte Justin Biebers favourite girl. Men det är ganska bra ändå!

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Vidunderliga dagar & nätter utan slut.

2012-06-12 @ 11:14:24
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0