vårtecken.

Lyssnar på musik från 70-talen, sitter på stentrappan i solsken, stjäl pussar ifrån Swea, ser svartvit stumfilm med chaplin, skriver planer om städning som bara genomförs till hälften, dricker jos, äter Felicias fantastisk pasta, pratar om framtiden med Andrea, sliter i klädtrasor med David, ser på skit-tv med min syster och lär mig dragläget med pappa. Mår ganska så himla bra nu.
Varje år kommer våren med löften om att allt kommer att ordna sig och människorna ler återigen på gatorna och runt varje hörn finns en ny vän.
-
Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Hubert

Åh Amanda. Av någon anledning vill jag laga mat med dig! Och lyssna på gammal vinyl och kanske krydda måltiden alldeles för starkt.



Det är vad jag vill göra. Det jag gör är sitter uppe för länge och läser Sagan om ringen.

(Och taaakk för dina fina kommentarer. Du är snäll du)

2012-03-05 @ 01:01:05
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0