om att komma hem från ett körsbärsträd

Så den tränger på. Direkt. Meningslösheten.
Från att sitta i shorts och dricka öl under ett blommande körsbärsträd i hyde park till att sitta obekvämt i skräddarställning i det jag kallar min grotta. Den trycker om väggarna nu och imorgon börjar alla måsten som för bara några timmar sedan kändes så obetydliga.
-
Notis; Ryan air flygningar tar kål på kroppen och imorgon ska det ätas våfflor som tusan!
-
Notis 2: Ni har försvunnit, eller ni finns där men gömmer er. Kom fram igen för tusan, jag saknar era röster! (ta åt er mina 15 läsare!)

Kommentarer
Postat av: rebecka

det blir nästan alltid så, ja.

ryanair är dåligt av många anledningar, men bra på det sättet att europa nu är mer tillgängligt än någonsin för ungdomar med bara handbagage och som betalar för minsta möjliga säte.

london är ju faktiskt bara några timmar bort.

2012-03-26 @ 22:22:37
URL: http://mikroorganism.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0