there are much better places then home.

På vägen hem gick jag sönder.
 
Där satt jag i skräddare, jämte min fina storasyster. Solen sken över de gräsbeklädda kullarna och naturen gav ifrån sig ett mystiskt skimmer eftersom regnet precis avtagit. Jag såg ut genom fönstret och landskapet som kastades förbi mig. Jag gick sönder och förvånades över att allt runtomkring var så djävulskt idylliskt. Jag lutade mig tillbaka i tågsätet med ena mungipan dragen liksom ett halvt leende. Världen stannade inte upp, ändå gick jag sönder. Så enkelt. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

det är så enkelt. jag har saknat dig.

Svar: jag ska svara på ditt mejl, när jag kan formulera något bra. När jag får ut något, när jag kommit på något.
Amanda

2012-08-10 @ 11:30:21
URL: http://isobelskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0