She said if you give me your adress I can give you my story.

Jag vill ha en brevvän. 
Vi kan skriva små små ord. Vi kan berätta långa utdragna historier. Vi kan spela rollspel. Vi kan ljuga. Vi kan vara uppriktiga. Vi kan skriva om sånt som ingen vill läsa. Vi kan diskutera om sådant som bör diskuteras. Vi kan analysera kring sådant som inte bör analyseras. Vi kan skicka små pusselbitar ur våra liv. Små påhitt, små teckningar, små inblickar. Vi kan skicka allt, eller ingenting. Vi kan skicka tyst, eller högljutt. Obetydligt eller märkvärdigt. Vi kan gräla och ibland gråta. Vi kan le likt stela barbie-dockor, och skratta högt. 
Eller hur det nu kan bli.
Jag vill ha en brevvän. 
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Förlåt att jag har varit så frånvarande. Jag har varit (inte för att det är någon ursäkt) olycklig och är fortfarande inte helt lycklig, eller jag vet inte hur jag ska säga. Olycklig och olycklig, ja, du vet ju vad jag menar. Jag har inte kunnat ta tag i saker. Nu har jag varit i Spanien i två veckor, jag skriver ifrån ett hotellrum i Malaga. Jag kommer hem någon gång inatt. Jag ska skriva till dig. Jag ska skicka små pusselbitar och hela bilden. Stor kram till dig.

Svar: Jag har saknat dig och väntat! Ta hand om dig, berätta för mig.
puss.
Amanda

2012-07-17 @ 13:01:07
URL: http://isobelskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0