ord och dokumentär

Källa:okänd
Hur vet man egentligen om människan bakom orden menar orden och att orden inte är just bara ord. Lösryckta. Sammansvetsade på ett sätt som gör att du ska tro att det ligger en sanning bakom. Eller inte ens en sanning behövs, en åsikt. Hur ska man någonsin veta vad någon egentligen tycker om saker och ting. Komma någon riktigt nära. Hud mot öra.
Vill tro att det inte är försent, att jag lever i fel tid. Fast egentligen faller allt på plats och jag vet att jag inte hör hemma idag. Även om jag smälter in ganska så bra.
-
Notis; Den här gav mig tårar av lycka och av sorg. http://svtplay.se/v/2672343/fotbollsdoktorn Så himla fint med människor som håller ihop hela livet och får en att tro nåt sånär på ren kärlek.

Kommentarer
Postat av: Melwa

Åh, tack så mycket! Ja, det är min profilbild. Har länge tänkt byta ut den, så det var ju kul att få höra att någon gillade den, haha!

2012-01-12 @ 08:01:16
URL: http://melwabythegarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0