utdrag

Började i december vandra runt med en liten skrivbok i väskan. Skrev ner saker som man tänker på i en fulproppad buss till skolan och så.

En konstnärssjäl.
Så skör.
-
Jag skulle inte kalla det olycklig. Kanske känslomässigt ur balans.
-
Ty hon väcklade ut sina vingar och flög när ingen såg.
-
Han gav mig sin hemnyckel samma dag.
- Du bor här lika mycket som jag nu. Du ska aldrig somna ledsen.
Sandra Beijer.
-
Än är jag uppslukad av cybervärlden.
-
Man lovar ut sitt hjärta till något man aldrig kan vara säker på.
-
Ska dansa med öppna själar och aldrig mer gråta innan frukost.
-
Jag tänker aldrig mer vänta på någon.
-
Vill smutskasta ditt namn och flytta till en annan stad.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

2012-01-07 @ 17:33:55
URL: http://isobelskareng.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh. Det är det bästa, man ska skriva ned precis när man kommer på nånting fint.



Jag är lite förälskad i din blogg måste jag säga.

2012-01-07 @ 17:35:55
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0