skivor, bibliotek och annat fint.

De senaste veckorna har jag blivit hela 10 skivor rikare, snart 11.
Skriver mycket analogt, fotar även analogt eftersom jag tänkt framkalla alla rullar samtidigt för att erhålla någon slags rabatt. (Så det blir lite dåligt med bilder kanske.)
Räknar inte antal steg ifrån busshållplatsen och hem. Lånar och lånar mer i biblioteket. Tycker om att vara där bland alla böcker, all kunskap, all intelligens, all kultur. Tycker om gubbarna som sitter där varje dag och läser tidningen. Tycker om biblotikarien som har för ljus hy, för mörk ögonskugga och tokio hotel tröja. Tycker för en gångs skull det är okej att vara ensam en hel dag för att göra nästan ingenting. Leta upp gamla skivor och hitta ny musik och utsätta ännu fler löften om en bränd skiva.
Sen tänkte jag kanske starta nåt nytt, eller bara försvinna härifrån. För det känns som om det jag skriver här ändå inte gör nåt och då kan jag likaväl hålla det för mig själv och skita i cybervärlden.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0