långa nätter, fina bröder och finurliga texter.

När skolan börjar ska jag:
-Sluta stanna uppe för länge på nätterna vilket leder till överavancerat okontrollerat tankesystem. (Och djupa blå ringar under ögonen...)
- Ringa min bror minst en gång per vecka. För att vi båda behöver det.
- Fortsätta skriva såpass mycket som jag gjort under lovet. (Kanske bara bli bättre på att våga publicera det också.)
- Lyssna på musik helahela tiden för att man mår bäst då. (Tusan vad jag måstemåste köpa mig en ipod!)
- Rusta upp inläggen på den här bloggen eller sluta totalt eller flytta härifrån. Kan aldrig sluta vela om det här alltså...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

bloggen är ju underbar!!! sluta inte!!!

2012-01-09 @ 21:51:28
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0