i do love my ma' and pa'

På lördagar så umgås vi. Mamma, pappa och jag. Vi är kulturella och det är skönt att umgås med människor som känner mig från topp till tå. Det är skönt att skratta tillsammans med pappa åt konst som mest ser ut som kladd. Det är skönt att hålla mamma under armen och prata om tid som förflutit, minnen som inte är mina. Det är skönt att sjunga falskt i bilen hela vägen hem. Det är skönt att veta att dom finns där. Alltid.
-
Igår så for vi till landet där Hanna bor. Det känns så lustigt att sitta där på¨sängen i rummet som jag sedan ett år tillbaka beundrat över internet. Nu finns hon nära, den där flickan med fantastiskt lockigt hår och blommiga kängor. Att också få dela henne med en flicka som gjort mitt 2011 till det bästa, värsta och mest förunderliga året någonsin. Ett år överproppat av känsla. Ja, det är som om de tre musketörerna funnit varandra återigen.  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi är bäst.

2012-01-29 @ 13:37:06
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0