klyschig och skottland

Gå nya gator upp och ner. Nya intryck, nya människor, nya platser. Leta upp undangömda cafeer, hitta välgörenhetsaffärer på tvärgator och antikaffärer i gamla bilgarage. Att hitta det finaste. Söka, känna efter. Det är som en ofrivillig evighetsplan. Riktigt omfamna de kvarter som är så vackra att det liksom sticker i hela kroppen och hjärtat vill bara slå sig ner där för evigt. Engelska som är oförståelig. Vänliga människor och något som ger mig en större och större inre längtan för varje fönster jag låter min blick skyla igenom. Jag vill upptäcka och uppleva på egen hand. Snart. Snart är det vår tur.

Kommentarer
Postat av: Olga

Åh så fint!!! Vilket fantastisk härlig blogg, precis sånt här man vill läsa trista februarikvällar! Du skriver otroligt bra och varenda inlägg gör att jag ler fånigt stort.

2012-02-15 @ 18:28:23
URL: http://beyondthis.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh vilken gosig blogg du har!

2012-02-15 @ 23:30:51
URL: http://bisous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0