rastlöshet och tjugotalsanda

Rastlöshet. Jag vet inte vad jag vill göra just nu men jag vill göra något. Tänk om jag kunde träffa någon som tog mig i handen och visste vad jag ville. Någon som visste precis. Hur man gör en grå och slaskig februari till något minnesvärt. Äh. Läser böcker om jazzeran och vill vara 20-tals patrask. Dansa tills långt in på nätterna och klassas som en schabbig poet.
Imorgon ska jag köpa nya skor.
-
she refused to be bored chiefly because she wasn't boring
-Zelda Fitzgerald.

Kommentarer
Postat av: Lavali - Det mest personliga

svar:

ja fredagen har vart bra hittills, snart slut dock men känns skönt med helg igen. Ska du hitta på nått särskilt i helgen?

själv ska man nog bara ladda batterierna sina



-------------

Bloggen om Livet med ADD, Asperger, Crohns och det allra mest personliga..

2012-02-17 @ 23:25:51
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0