Nu lämnar hon, för en bättre stad.

Jag kommer att sakna ditt sätt att ta i mig. Verkligen röra, med omtänksamhet. Jag kommer att sakna din uppriktighet, och dina problematiska klädval. När du springer i allas garderober och tafatt försöker dig till en förklaring om hur du vill se ut. Hur du trampar framför spegeln och utbrister;

- Ikväll vill jag verkligen vara skitsnygg!

Hur du helt plötsligt kan slänga ur dig grova skällsord, utan direkt anledning eller eftertanke. Din nästan stöddigt avslappnade syn på saker, att det alltid ordnar sig. Ditt sätt att ta upp rummet, fylla det med hela dig. Att du alltid klappar mig på pannan, alltid är noga med att pussa mig på kinden innan du går. 


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh, vilken fin människa.

2012-08-20 @ 10:09:52
URL: http://isobelskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0