listar saker i brist på inspiration

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick i lågstadiet, sjöng i kör och dansade till Jill Johnson

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Letade upp en massa ny musik, skajpade med en USA-boende Felicia, läste Harry Potter och strosade runt i staden med Carolin var och varannan dag.



3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Lakritzplopp
Vinägerchips
Sura skumbananer
lösgodis
turkisk peppar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Justin Bieber - Baby
The Kooks - Naive
Girls - Big bad mean motherfucker
Rebecca Black - Friday
I princip alla Håkan Hellström melodier.


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa mig fina takvåningar i alla de städer som jag gillar.
Byta skola.
Skriva fina citat från golv till tak.
Köpa en ny fin bil till mor och far.
Köpe en gul gitarr att plinka på.


6) FEM DÅLIGA VANOR?
dålig hållning
slutar lyssna när jag är ointresserad
pratar lätt högt
äter för snabbt
oteknisk

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara spontan och bara göra det som slår mig in.
Läsa bra böcker.
Åka bil med pappa och lyssna på p3 dokumentär i höstmörkret.
Komma hem tidigt på fredagar och ägna några timmar åt absolut ingenting innan man tar tag i sigsjälv.
Kika i bilderböcker och läsa små korta texter.


FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Ed Hardy
Desingual
Mössa med pälsboll som alla flickor springer runt i.
klackar med spetsig tå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0