sjuksjuksjukdom

Jag började dagen med att svimma i duschen klockan sex på morgonen, det var mysigt men ganska kallt. Hur mycket värme jag än vred på så blev jag inte varmare, inte alls. Jag har nu varit sjuk i en vecka. Värsta veckan i mitt liv tror jag. Första natten trodde jag att jag skulle dö. Min kropp värkte och jag hallucinerade mig fram genom natten.
Anledningen till att jag tvingade mig själv upp vid sex var för att jag var tvungen att gå till skolan idag och redovisa mitt projektarbete. Satt och mådde illa under genomgången och ville bara att Catrine, min underbara lärare, skulle hålla tyst så att jag kunde få det överstökat. Allting gick bra och alla tyckte Amanda var snyggast. Jag instämde genast och sa att det var jag som fött upp henne så det är ju ganska självklart att hon är så sexig.
Mitt projektarbete innehöll kvinnor med mustasch. Jag var bäst.
.
Amanda gör det hon gör bäst, äter. Puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0