söndagsbryt

Eftersom att jag och mamma inte orkade åka till lager idag så satt jag och gjorde ingenting fram tills klockan ett då jag bestämde mig för att städa mitt rum.
Varje gång jag städar mitt rum på riktigt så slutar det med att jag möblerar om, vilket även hände idag.
Även om det tog några timmar, det var lite jobbigt och jag blev varm och äcklig så var det värt det.

Saken, min låtsaspappa eller var man nu ska kalla det för, bjöd hem sin finska mamma idag också. Hon är lite läskig och tittar alltid in i mina ögon på ett sådär jobbigt sätt att man måste titta bort för annars sugs man in ett svart hål, ungefär. Hon vill alltid spå mig och jag kommer tydligen finna kärlek i en kille med blondt, krulligt hår. Om så är fallet så ska jag be honom färga det mörkt, eller så har jag lärt mig att gilla det vid det laget. Jag vill heller inte gifta mig för det verkar meningslöst.

Hejdå alla lurviga vinterfigurer.


Sängen fick en ny plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0