rädd

Såg en film med klassen idag, på röda kvarn, älskar röda kvarn.
Det är så fint därinne och det känns speciellt att gå på bio där. Var där som mest hösten 09 och det var seriöst bäst. Även om inte alltid filmerna är det bästa man sett varje gång.
Filmen hette Fish Tank och handlade om en tjej som bodde i en förort i England. Blev pepp men sen när jag insåg att hon var en sådan unge som jag fullständigt hatar så blev jag mindre glad. Filmen var tragisk och jag hatade den alkoholiserade mamman som inte var någon mamma att ha.
Ville gråta när lillasystern i filmen, tolv år, rökte och drack och mamman inte brydde sig. Vissa människor ska inte ha barn.
Jag gillade den lika mycket som jag hatade den.

Jag känner mig tom och tråkig och mest utav allt så vill jag vara äldre, friare och ha min plånbok fylld med pengar, för det är så man får frihet, tyvärr.
Jag gillar även att hålla mig till ett ämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0