presentation 2

Jag tror att mitt liv börjar i framtiden. Det jag gör nu bygger grunden till livet jag vill, och ska leva när livet verkligen börjar, på riktigt. Jag tycker att sjutton verkar vara en fin ålder för då är man inte så stor så att man behöver ta ansvar och ha en massa krav och inte heller för liten. Om jag var en kille skulle jag klä mig som The Beatles. Ibland blir jag jättedeppig när jag tänker på framtiden, för jag vet inte vad det ska bli av mig. Jag gillar att krama min pappa. Min pappa är nästan den bästa jag vet, han har rött hår men inga fräknar. Jag är ganska ironisk och oseriös, därför förstår inte alltid folk om jag är seriös eller inte. Jag tycker det är läskigt att jag och Emma har varit vänner i 12år. Vi är lite som ett gift gammalt par och irriterar oss på varandra väldigt mycket, men jag tycker om henne otroligt mycket. Jag önskar att jag gillade rött vin, för det låter så fint. Jag och min bror är bäst. Min syster är klumpig och hon är en sån människa som alla tycker om. (om det nu finns sådana..) Jag vill bli skomakare och det tycker Jesper i min klass är konstigt. Jag önskar att jag hade varit på Beatles konserten i Boråshallen 1963. I julklapp önskar jag mig en lp-spelare. Jag önskar att jag var bättre på gitarr och jag gillar pojkar med fina skjortor. Jag stör mig på att ordet "blogg" har smittats ner av små 12 åringar som har för mycket smink och försöker vara fashionistas. Pillis gör den godaste smoothin. Jag gillar hästar, men har inte ridit på snart två år. Jag lider av beslutsångest och Linus får panik på mig för det. Jag är med i Håkan Hellströms nya video och det känns otroligt! Jag gillar inte att åka buss till skolan, för jag gillar inte människorna på min buss. Jag blir irriterad när folk ska förklara varför de är hemma på en helg. Min hund är mysig när hon kryper upp hos mig i sängen. Jag önskar att jag hade kunnat gå i bara ben imorgon. Mamma gör världens godaste pepparkaksdeg som vi ska baka pepparkakor av imorgon. Jag gillar en människa som får mig att känna mig bra. Som jag kan säga precis vad jag vill till. Som är så lik mig men ändå så olik. Som är så grym att jag blir så förvånad över att hon faktiskt är min kompis. Jag blir så lycklig när jag vet att hon liksom jag vill ha en fin lägenhet med en fin balkong och gå på fina fester med vackra människor och leva lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0