Min favoritplats.

Jag är lite smått förälskad och beroende av mitt rum. Jag kan sitta där inne en hel dag och bara vara.
Jag måste få vara ensam ibland och mitt rum är dit jag rymmer och flyr allt.
Hög musik och myskläder på och jag är lycklig. Jag gör allt ifrån att klippa i kläder som jag inte använder längre för att göra dom lite mer användbara till att möblera om eller rensa bland all skit jag har samlat på mig.
Får lite smått panik över alla saker jag har, vill bara slänga allt. Fast ändå så går det inte, jag tänker hela tiden den saken eller den tröjan kanske jag får användning för men så är aldrig fallet. Släpp taget, Carolin.
I alla fall, mitt rum är mitt och bara mitt ställe. Jag har blivit så fäst vid det att jag knappt vill lämna kompisar, syskon eller föräldrar ensamma där inne.

Hejdå.
Jag ska nu ägna mig åt att titta på lite fina serier, en annan sysselsättning som fungerar utmärkt i mitt rum.
POK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0