lördagshat

Nu är julen officiellt över. Nu är det som vilken lördag som helst.
Det känns bra, jag kan andas ut, jag behöver inte äta mer julmat.
Jag är ganska nöjd med mina julklappar, förutom att jag inte fick någon biljett till peace & love, men dit ska jag på något sätt så det är inte hela världen. Amandas och Linus julklapp till mig var den finaste, en Justin Bieber almenacka och den pryder min ena vägg så fint så.

Min äldsta kusin är gravid och det känns konstigt och jobbigt. Nu har man kommit upp i den åldern då det är sådana saker som ska hända. Alla bildar familjer och sen blir allt bara tråkigt och enformigt. Jag vill inte komma upp i den åldern då jag kan tänka mig att skaffa ett barn. Jag vill inte ha barn. Tänk om man misslyckas och föder upp en monsterunge som man inte ens gillar själv, men måste för det är ens egna barn.
JAG VILL INTE BLI GAMMAL.

Istället för att tänka på framtiden sitter jag nu och lyssnar på first aid kit och sjunger med, dom är så mysiga och jag är lite kär i dom.
Jag drömmer mig bort och hoppas att sommaren kommer fort nästa år, så man slipper all kyla och en rinnande näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0